Ełk, 28.10.2024 r.
WIP.6721.7.2024.IR
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU KONSULTACJI SPOŁECZNYCH
projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Chruściele, gmina Ełk, obejmującego grunty o numerach ewidencyjnych: 1/2, 1/3, 2, 3/3, 3/4 i 5/2 opracowanego z zastosowaniem postępowania uproszczonego
Na podstawie art. 27b ust. 4 pkt 4 lit. d w związku z art. 8h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) zawiadamiam o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Chruściele, gmina Ełk, obejmującego grunty o numerach ewidencyjnych: 1/2, 1/3, 2, 3/3, 3/4 i 5/2.
Konsultacje będą trwały do 20 listopada 2024r. – w tym czasie do projektu planu można składać uwagi.
Uwagi do Wójta należy składać w formie papierowej (na adres: Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ug@elk.gmina.pl) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy.
Z projektem oraz dokumentacją dotyczącą zmiany planu miejscowego można zapoznać się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy: https://bip.elk.gmina.pl/ (zakładka: Poradnik interesanta/Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz budownictwo/Uproszczona procedura zmiany planu), a także w siedzibie Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, pokój nr 37.
Ełk, 22.10.2024 r.
WIP.6721.7.2024.IR
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Ełk
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Chruściele, gmina Ełk, obejmującego grunty o numerach ewidencyjnych: 1/2, 1/3, 2, 3/3, 3/4 i 5/2 z zastosowaniem postępowania uproszczonego
oraz o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu
Na podstawie art. 27b ust. 4 pkt 1 w związku z art. 8h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 pkt 1, art. 48 oraz art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) zawiadamiam o:
1) przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Chruściele, gmina Ełk, obejmującego grunty o numerach ewidencyjnych: 1/2, 1/3, 2, 3/3, 3/4 i 5/2 z zastosowaniem postępowania uproszczonego,
2) odstąpieniu od strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. zmiany planu miejscowego.
Zmiana dotyczy obowiązującego planu miejscowego przyjętego uchwałą Nr XXVIII/252/2005 Rady Gminy Ełk z dnia 31 marca 2005 r. (Dz. Urz. Woj. Warmińsko-Mazurskiego z 2005 r., Nr 57 poz. 806).
Z dokumentacją dotyczącą zmiany planu miejscowego można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, pokój nr 37.
Z dokumentacją dotyczącą odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny odziaływania na środowisko, tj. z uzasadnieniem odstąpienia oraz z pismami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ełku można zapoznać się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy: https://bip.elk.gmina.pl/ (zakładka: Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz budownictwo - Procedura uproszczona) oraz w siedzibie w siedzibie Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, pokój nr 37.
Wójt Gminy Ełk
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Ełk: https://bip.elk.gmina.pl/79-ochrona-danych-osobowych.html
Ełk, 15.10.2024 r.
WIP.6721.8.2024.CD
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Ełk
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla obszaru położonego w gminie Ełk, w obrębie Mrozy Wielkie, zwanego „ulica Rajgrodzka”.
Stosownie do art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024r., poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 1112),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Gminy Ełk uchwały nr VII/60/2024 z dnia 27 września 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla obszaru położonego w gminie Ełk, w obrębie Mrozy Wielkie, zwanego „ulica Rajgrodzka”, a także o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jw., w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Zainteresowani mogą składać wnioski i uwagi do wyżej wymienionego planu i prognozy w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Wnioski i uwagi należy składać na obowiązującym formularzu zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ełk na stronie internetowej pod adresem: https://bip.elk.gmina.pl/wzory-pism-do-aktu-planowania-przestrzennego.html.
Na ww. formularzu składający wniosek zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski należy składać do Wójta Gminy Ełk na adres: ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ug@elk.gmina.pl lub elektronicznej skrzynki podawczej /1996libutc/SkrytkaESP.
Wnioski i uwagi zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Ełk.
Wójt Gminy Ełk
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Ełk: https://bip.elk.gmina.pl/79-ochrona-danych-osobowych.html
Ełk, 15.10.2024 r.
WIP.6721.9.2024.MW
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Ełk
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla obszaru położonego w gminie Ełk, w obrębie Siedliska, obejmującego działkę nr 234/8
Stosownie do art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024r., poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 1112),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Gminy Ełk uchwały nr VII/59/2024 z dnia 27 września 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla obszaru położonego w gminie Ełk, w obrębie Siedliska, obejmującego działkę nr 234/8, a także o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jw., w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Zainteresowani mogą składać wnioski i uwagi do wyżej wymienionego planu i prognozy w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Wnioski i uwagi należy składać na obowiązującym formularzu zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ełk na stronie internetowej pod adresem: https://bip.elk.gmina.pl/wzory-pism-do-aktu-planowania-przestrzennego.html.
Na ww. formularzu składający wniosek zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski należy składać do Wójta Gminy Ełk na adres: ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ug@elk.gmina.pl lub elektronicznej skrzynki podawczej /1996libutc/SkrytkaESP.
Wnioski i uwagi zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Ełk.
Wójt Gminy Ełk
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Ełk: https://bip.elk.gmina.pl/79-ochrona-danych-osobowych.html
Wójt Gminy Ełk
OGŁASZA
o podjęciu w gminie Prostki uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego, na podstawie którego ma być lokalizowana elektrownia wiatrowa
Na podstawie art. 6c ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 317) ogłaszam o podjęciu przez Radę Gminy Prostki uchwały nr VI.48.2024 z dnia 19.09.2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębów Cisy, Dąbrowskie, Kopijki, Krzywe, Wiśniowo Ełckie oraz Żelazki na terenie gminy Prostki.
W rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 317) gmina Ełk stanowi gminę pobliską dla planowanej inwestycji.
Zgodnie z obwieszczeniem Wójta Gminy Prostki z dnia 30.09.2024 r. osoby zainteresowane mogą składać wnioski i uwagi dotyczące projektu przedmiotowego planu miejscowego oraz strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w terminie do dnia 8 listopada 2024 r.
Wnioski do projektu planu miejscowego składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego (formularz określony Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509)). Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu. Wnioski w formie papierowej lub elektronicznej należy składać na adres: Urząd Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki, adres e-mail: sekretariat@prostki.pl oraz za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /gminaprostki/skrytka
Wnioski i uwagi do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone w formie pisemnej na ww. adres urzędu, ustnie do protokołu w Urzędzie Gminy Prostki oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: sekretariat@prostki.pl oraz za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /gminaprostki/skrytka, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Informuję, że organem właściwym do rozpatrzenia wniosków i uwag jest Wójt Gminy Prostki.
Wójt Gminy Prostki poinformował również, że zgodnie z art. 6e ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 317):
- w dniu 17 października 2024 r. od godz. 15.00 do godz. 16.00, odbędzie się spotkanie otwarte online, dotyczące rozwiązań możliwych do ujęcia w przedmiotowym planie miejscowym, które prowadzone będzie za pomocą środków porozumiewania się na odległość, umożliwiających zabieranie głosu, zadawanie pytań i składanie uwag przez jednoczesną transmisję obrazu i dźwięku oraz zadawanie pytań i składanie uwag w formie zapisu tekstowego. Informację o łączach do spotkania online będzie można uzyskać od dnia 15.10.2024 r. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Prostki pod adresem: http://bip.prostki.pl/, w zakładce: Ogłoszenia -> Konsultacje społeczne.
- w dniu 17 października 2024 r. o godz. 17.00, w szkole podstawowej w Wiśniowie Ełckim, odbędzie się spotkanie otwarte bezpośrednie, dotyczące rozwiązań możliwych do ujęcia w przedmiotowym planie miejscowym.
Wójt Gminy Ełk
Tomasz Osewski
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Prostki. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod1@prostki.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z ustawą z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 5.Pełen zakres informacji nt. przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej www.bip.prostki.pl oraz w siedzibie Administratora.
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY EŁK
o przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Laski Małe w gminie Kalinowo.
Na podstawie art. 6c ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 317), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Kalinowo Uchwały Nr V.35.24 z dnia 26 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Laski Małe w gminie Kalinowo, którego celem jest w szczególności przeznaczenie terenu jw. dla lokalizacji urządzeń wytwarzających energię elektryczną ze źródeł odnawialnych, w tym elektrowni wiatrowych.
W rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych, Gmina Ełk stanowi gminę pobliską dla planowanej inwestycji.
Z treścią ww. uchwały Rady Gminy Kalinowo można zapoznać się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kalinowo pod adresem: https://bip.kalinowo.pl/ oraz w Urzędzie Gminy Kalinowo, ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo (pokój nr 9) w godzinach pracy Urzędu.
Zgodnie z ogłoszeniem Wójta Gminy Kalinowo z dnia 03.10.2024 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Laski Małe w gminie Kalinowo oraz o przystąpieniu do sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko tego planu, w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zainteresowani mogą składać wnioski do ww. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz prognozy oddziaływania na środowisko w nieprzekraczalnym terminie do 31.10.2024 r. Wnioski należy składać w postaci papierowej w siedzibie Urzędu Gminy Kalinowo lub pocztą na adres Urzędu: ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ug@kalinowo.pl lub elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy Kalinowo na platformie ePUAP (ePUAP: /5h3mwxf96g/SkrytkaESP) lub elektroniczny adres do doręczeń (AE:PL-53797-95431-WASDG-30), a do prognozy także ustanie do protokołu (w pokoju nr 9 w Urzędzie Gminy Kalinowo).
Wniosek należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509), dostępnym do wypełnienia w Urzędzie Gminy Kalinowo (pokój nr 9) lub do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Kalinowo w zakładce „Poradnik interesanta (jak załatwić sprawę) -Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz budownictwo”, a także na stronie internetowej: https://kalinowo.pl/, w zakładce Planowanie Przestrzenne.
Składający wniosek podaje: swoje imię i nazwisko lub nazwę, adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej - o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem; może także podać dodatkowe dane do kontaktu jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Kalinowo.
Jednocześnie na podstawie art. 6e ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 317) zawiadamiam, iż w dniu 23 października 2024 r. w godzinach od 16.00 do 17.00 odbędzie się spotkanie otwarte w formie prowadzonej za pomocą środków porozumiewania się na odległość, umożliwiające zabieranie głosu, zadawanie pytań i składanie uwag w formie zapisu tekstowego. Informacja o adresie internetowym do spotkania on-line będzie umieszczona na stronie internetowej urzędu, pod adresem https://kalinowo.pl/. Ponadto w dniu 23 października 2024 r. w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Kalinowie, ul. Mazurska 8, o godzinie 17.15 odbędzie się spotkanie otwarte - w formie spotkania bezpośredniego.
Wójt Gminy Ełk
Tomasz Osewski
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Kalinowo. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kalinowo.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z ustawą z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 5.Pełen zakres informacji nt. przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej https://bip.kalinowo.pl/public/ oraz w siedzibie Administratora.
21.06.2024 r.
WIP.6721.6.2024.IR
OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Ełk o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla obszaru położonego w gminie Ełk, w obrębie Szeligi Buczki, zwanego „ulica Przyprawowa”.
Stosownie do art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 977 z późń zm.) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 1094 ze zm.),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Gminy Ełk uchwały nr II/15/2024 z dnia 24 maja 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla obszaru położonego w gminie Ełk, w obrębie Szeligi Buczki, zwanego „ulica Przyprawowa”, a także o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jw., w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Zainteresowani mogą składać wnioski i uwagi do wyżej wymienionego planu i prognozy w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Wnioski i uwagi należy składać na obowiązującym formularzu zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ełk na stronie internetowej pod adresem: https://bip.elk.gmina.pl/wzory-pism-do-aktu-planowania-przestrzennego.html.
Na ww. formularzu składający wniosek zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski należy składać do Wójta Gminy Ełk na adres: ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ug@elk.gmina.pl lub elektronicznej skrzynki podawczej /1996libutc/SkrytkaESP
Wnioski i uwagi zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Ełk.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Ełk: https://bip.elk.gmina.pl/79-ochrona-danych-osobowych.html
21.02.2024
OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Ełk o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla obszaru położonego w gminie Ełk, w obrębie Chruściele, zwanego „Ełk-Bocianie Gniazdo”.
Stosownie do art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 977 z późń zm.) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 1094 ze zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Ełk uchwały nr LXXXV/672/2024 z dnia 26 stycznia 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla obszaru położonego w gminie Ełk, w obrębie Chruściele, zwanego „Ełk-Bocianie Gniazdo”, a także o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jw., w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Celem sporządzenia planu miejscowego są między innymi ustalenia w zakresie przeznaczenia poszczególnych kwartałów. Zainteresowani mogą składać wnioski i uwagi do wyżej wymienionego planu i prognozy.
Wnioski i uwagi należy składać na piśmie (jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione w postaci elektronicznej, w sposób określony w art. 18, ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym), a do prognozy także ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, w Urzędzie Gminy Ełk lub na adres: Urząd Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Wnioski i uwagi zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Ełk. Z dokumentacją sprawy, która jest wyłożona do publicznego wglądu, można zapoznać się w Urzędzie Gminy Ełk.
17.01.2024
OGŁOSZENIE O ROZPOCZĘCIU KONSULTACJI SPOŁECZNYCH projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w gminie Ełk, w obrębie Siedliska, obejmującego działki nr 292/2, 293/2, 294, 295, 304/5 opracowanego z zastosowaniem postępowania uproszczonego.
Na podstawie art. 27b ust. 4 pkt 4 lit. d w związku z art. 8h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) zawiadamiam o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w gminie Ełk, w obrębie Siedliska, obejmującego działki nr 292/2, 293/2, 294, 295, 304/5.
Konsultacje będą trwały do 6 lutego 2024r. – w tym czasie do projektu planu można składać uwagi.
Uwagi do Wójta należy składać w formie papierowej (na adres: Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ug@elk.gmina.pl) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy.
Z projektem oraz dokumentacją dotyczącą zmiany planu miejscowego można zapoznać się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy: https://bip.elk.gmina.pl/ (zakładka: Poradnik interesanta/Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz budownictwo/Uproszczona procedura zmiany planu/zmiana planu Siedliska), a także w siedzibie Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, pokój nr 37.
02.01.2024
OGŁOSZENIE Wójta Gminy Ełk o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w gminie Ełk, w obrębie Siedliska, obejmującego działki nr 292/2, 293/2, 294, 295, 304/5 z zastosowaniem postępowania uproszczonego oraz o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu.
Na podstawie art. 27b ust. 4 pkt 1 w związku z art. 8h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 pkt 1, art. 48 oraz art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o:
1) przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w gminie Ełk, w obrębie Siedliska, obejmującego działki nr 292/2, 293/2, 294, 295, 304/5 z zastosowaniem postępowania uproszczonego,
2) odstąpieniu od strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. zmiany planu miejscowego.
Zmiana dotyczy obowiązującego planu miejscowego przyjętego uchwałą Nr LVIII/423/2022 Rady Gminy Ełk z dnia 01 czerwca 2022 r. (Dz. Urz. Woj. Warmińsko-Mazurskiego z 18 lipca 2022 r., poz. 3304).
Z dokumentacją dotyczącą zmiany planu miejscowego można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, pokój nr 37.
Z dokumentacją dotyczącą odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny odziaływania na środowisko, tj. z uzasadnieniem odstąpienia oraz z pismami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ełku można zapoznać się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy: https://bip.elk.gmina.pl/ (zakładka: Poradnik interesanta- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz budownictwo - Procedura uproszczona- zmiana mpzp Siedliska) oraz w siedzibie w siedzibie Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, pokój nr 37.
21.11.2023
OGŁOSZENIE O ROZPOCZĘCIU KONSULTACJI SPOŁECZNYCH projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie Szeligi - Buczki, obejmującego działkę nr 67/10, gmina Ełk, opracowanego z zastosowaniem postępowania uproszczonego.
Na podstawie art. 27b ust. 4 pkt 4 lit. d w związku z art. 8h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) zawiadamiam o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie Szeligi - Buczki, obejmującego działkę nr 67/10, gmina Ełk.
Konsultacje będą trwały do 8 grudnia 2023r. – w tym czasie do projektu planu można składać uwagi.
Uwagi do Wójta należy składać w formie papierowej (na adres: Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ug@elk.gmina.pl) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy.
Z projektem oraz dokumentacją dotyczącą zmiany planu miejscowego można zapoznać się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy: https://bip.elk.gmina.pl/ (zakładka: Poradnik interesanta/Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz budownictwo/Uproszczona procedura zmiany planu), a także w siedzibie Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, pokój nr 37.
14.11.2023
Ogłoszenie Wójta Gminy Ełk o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie Szeligi - Buczki, obejmującego działkę nr 67/10, gmina Ełk z zastosowaniem postępowania uproszczonego oraz o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu.
Na podstawie art. 27b ust. 4 pkt 1 w związku z art. 8h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 pkt 1, art. 48 oraz art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o:
1) przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie Szeligi - Buczki, obejmującego działkę nr 67/10, gmina Ełk z zastosowaniem postępowania uproszczonego,
2) odstąpieniu od strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. zmiany planu miejscowego.
Zmiana dotyczy obowiązującego planu miejscowego przyjętego uchwałą Nr XLIV/348/2012 Rady Gminy Ełk z dnia 31 grudnia 2012 r. (Dz. Urz. Woj. Warmińsko-Mazurskiego z 15 lutego 2013 r., poz. 837).
Z dokumentacją dotyczącą zmiany planu miejscowego można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, pokój nr 37.
Z dokumentacją dotyczącą odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny odziaływania na środowisko, tj. z uzasadnieniem odstąpienia oraz z pismami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ełku można zapoznać się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz w siedzibie w siedzibie Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, pokój nr 37.